DETTE HADDE JEG IKKE FORVENTA

Om dere leste innlegget jeg skrev forrige uke om noen anbefalinger, så dere at jeg anbefalte en app som heter Too Good To Go. Det er en app der du får opp spisesteder i nærheten der du kan plukke opp en “forundringspakke” i slutten av dagen f.eks. med ting de da har til overs, som du kan kjøpe istedenfor at det blir kastes. For eksempel legger hoteller ut slike ting etter frokost, lunsj og middag, som du da kan kjøpe! Siden det er mandag tenkte jeg at jeg ville kose meg litt, så da testet jeg ut denne appen for første gang! Så i kveld rundt stengetider plukket jeg opp denne forundringspakken, som jeg hadde betalt 45 kr for via appen, og jeg hadde egentlig bare forventet en liten bakepose full av noen godsaker, men herregud så mye mer jeg fikk! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk en stappa full handlepose med masse godt, og alt dette fikk jeg altså for 45 kr! For et fantastisk konsept! Jeg fikk et helt brød, en boks med pastasalat, to kakestykker, en pose med søtbakst (som skolebolle og wienerbrød), en pose med ferdigsmurte rundstykker og wraps, og en pose med ulike rundstykker. Hvor mye mat er ikke det liksom? Jeg dro innom mamma en tur så fikk hun plukke ut litt, og så var det en veldig fornøyd kjæreste da jeg kom hjem med denne posen, haha. Nei, denne appen er genial altså, og jeg vil anbefale dere også å laste den ned! 

7 kommentarer

Siste innlegg