SÅ FORT KAN DET SNU

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går følte jeg meg så utrolig sløv, og jeg ble bare sittende hele dagen og se på TV. Det var veldig deilig, men jeg kjente at kroppen min kunne trengt litt bevegelse også, men jeg klarte bare ikke å komme meg opp. Jeg hadde liksom 700 skritt da det begynte å nærme seg kvelden, og det er faktisk krise. Men plutselig begynte jeg Matias å snakke om å dra på trening, og jeg bare “JA!!” så da slengte jeg meg på og fikk fullført en ganske god økt. Herregud så mye bedre jeg følte meg da, og plutselig hadde jeg gått fra 700 skritt til 7000, haha. Rart hvor fort dagen kan snu altså, selv om dette var helt i slutten av dagen.

I dag ble jeg vekt bittelitt tidligere enn jeg hadde planlagt å stå opp, av noen snekkere som holder på med noe arbeid i øverste etasjen her. Det var jeg ikke helt mentalt forberedt på denne mandagen, men det er faktisk helt greit om det blir sånn hver dag nå for jeg liker jo å stå opp tidlig og få mest mulig ut av dagen. Nå kom jeg hjem fra trening for en liten stund siden, og må snart komme meg i dusjen og så få ryddet og ordnet litt her. 

God mandag til dere ♥

9 kommentarer

Siste innlegg