PERFECT TEE

– For my favorite day of the week –

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
T-shirt Here ​(Adlink) / Leather Jacket Zara / Jeans Primark / Purse Tiger of Sweden / Boots Bianco 

Det er jammen ikke ofte dere ser meg i gult altså, men da jeg så denne t-skjorta klarte jeg ikke la være å klikke den hjem. Jeg er veldig glad i statement tees denne høsten, og da jeg fant en med favorittdagen min på måtte jeg bare ha den. Så denne ventet jeg hele uka med å bruke, naturligvis siden jeg kun kan bruke den én dag i uka, hehe. Gult er jo veldig fint da, så jeg er glad for at jeg har noe i den fargen nå!

Denne dagen har vært veldig sløv hittil, eneste jeg har gjort er å gå på kjøkkenet og lage frokost. Søndager er hellige for meg, så jeg gjør gjerne ingenting denne dagen med god samvittighet. Heldigvis har jeg litt godis liggende også som jeg kan gomle på i dag. En liten funfact: jeg er som regel ikke så godtesyk på lørdager så jeg ender opp med å ikke spise så mye da, men søndager derimot, da vil jeg bare ha ALT! Så det blir alltid spist opp da, hehe. 

14 kommentarer

Siste innlegg