BABE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig fredag! Dette har jeg ventet på siden søndag, hehe. Men ukene går jo så fort, jeg har vanskelig for å følge med. Jeg er kjempeklar for helg da, det er bare noe spesielt med det! Jeg skal snart på jobb og fullføre en liten vakt før det blir skikkelig helg da, men etter det tror jeg at jeg må stikke innom butikken og kjøpe litt rundstykker og diverse sånn at det blir digge frokoster i helga. 

Jeg har nettopp spilt inn en ny video, jeg koser meg virkelig med videoer for tiden! Nå har jeg jo holdt på i noen uker, og jeg merker jeg bare blir mer og mer vandt til å snakke til kameraet, og det er så gøy! Og så må jeg si at jeg føler meg ganske stolt som har klart å holde løftet mitt om videoer hver uke hittil. Nå tror jeg snart det er på tide med en ny vlog også, men det må jo være en dag det skjer litt. Kanskje jeg kan få det til en dag neste uke! 

Ha en fin fredag dere ♥

15 kommentarer

Siste innlegg