A POP OF PINK

God kveld til dere! Jeg kom hjem fra jobb for en liten stund siden, og nå føler jeg meg egentlig klar for å legge meg, haha. Jeg kjenner hvor mye trøttere jeg er nå når det er kaldere ute, jeg har liksom bare lyst til å ligge under dyna hele tiden. Jeg har som sagt hatt noen timer på jobb, som gikk ganske fort, og før jobb i dag slappet jeg for det meste av. Jeg skulle egentlig spille inn enda en video, men det har vært arbeidere utenfor i dag, så jeg følte ikke for å ta opp persienna i vinduet og sitte å snakke inn i kameraet, hehe. Men i morgen skal jeg! Arbeiderne har forresten satt opp stillas på den ene plassen jeg pleier å ta bilder på ute, så hvordan jeg skal gjøre det fremover aner jeg ikke… Jeg må vel finne en annen plass, som kanskje er like greit for å få litt mer variasjon. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater Nelly.com / Faux fur Cubus (old one) / Black jeans Topshop

Dette hadde jeg på meg i går, og genseren er en av innkjøpene som dere får se i denne ukens video. Jeg digger den, og “beltet” gjør jo at den er litt mer spennende enn en ordinær, rosa genser. Jeg skal gjøre videoen ferdig i morgen, og planen er å få den opp innen fredag! Jeg skulle jo egentlig spille inn noen klipp av at jeg har på meg plaggene også, men det spørs om det går nå når fotoplassen min er opptatt, haha. Men se så fine høstfarger på bildene! 

13 kommentarer

Siste innlegg