LATEST INSTASTORIES


Follow me @malindh 

God kveld dere! Jeg fant ut at det er en stund siden jeg postet mine Instagram stories her, så da var det på tide igjen. Disse er bare fra de siste 14 dagene da, jeg har en tendens til å glemme å lagre bildet etter jeg har lagt på tekst, så da måtte jeg gå tilbake på Instagrammen min og se istedenfor, og der får jeg bare sett fra de siste 14 dagene. Men det ble jo et lite utvalg iallefall! 

Jeg har fått spilt inn video i dag, og jeg er allerede på god vei med redigeringen, så denne uken kommer kanskje videoen litt tidligere enn søndag! Søndag er jo egentlig en fin dag å legge ut på syns jeg, men om jeg har den klar tidligere orker jeg ikke å vente, haha. Jeg mangler bare noen klipp siden jeg gjerne vil at det skal være en “try-on” haul, så da må jeg vente til senere i uken når været visstnok er bedre. Nå skal jeg ordne noe ost og kjeks til kveldsmat, og ha det klart til Ungkaren starter. Mandagens høydepunkt altså, haha ♥

10 kommentarer

Siste innlegg