FOKUSET MÅ ENDRES

Kroppen min er ikke fornøyd for tiden, det er som om den gir meg en liten throwback fra fjoråret da jeg var mye dårlig. Det er jo ikke noe gøy, men jeg må bare satse på at det går over snart. Jeg har vært mye matlei den siste tiden og hatt dårlig matlyst, men nå er jeg lei av å spise dritt fordi jeg har dårlig matlyst, så fra i morgen må jeg gjøre noe. Da blir det rett på butikken og handle mye frukt og grønt, for det føler jeg virkelig kroppen min trenger nå. Jeg skal ta frem juiceren min for første gang på lenge, for nå lengter jeg etter den nydelige, grønne juicen jeg lager med den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kikket litt tilbake i mat- og drikkekategorien min her, der har jeg jo postet noen digge, sunne måltider, som jeg gleder meg til å lage igjen i uken som kommer. Jeg vet jeg må få i meg mer vitaminer, og generelt mer frukt og grønnsaker. Nå når det begynner å bli kaldere ute i tillegg og mange er syk er jo dette spesielt viktig, så dette må jeg være flink til i hele høst og vinter. Jeg satser på at dette hjelper litt nå fremover iallefall ♥ Om dere har noen tips til gode måltider med frukt/grønnsaker må dere gjerne kommentere det! 

12 kommentarer

Siste innlegg