IKKE FOR MEG

I går kveld bestemte jeg meg for å gi byen et forsøk siden jeg ikke har vært med siden starten av året, og jeg tenkte at siden byen nå stenger en time tidligere her kunne det gå greit. Vel, det angret jeg egentlig på så fort jeg kom til utestedet, det er bare virkelig ikke noe for meg lenger. Det er ikke meningen å være negativ her altså, jeg har bare funnet ut at jeg er ferdig med å dra på byen, folk er forskjellige. Ja, det kan være gøyere når man drikker, men det er ikke alltid det hjelper heller. Jeg holder meg unna både alkohol og byen, og foretrekker heller å dra hjem etter vorset. Det er jo tross alt på vorset alle er samlet og det er gøyest, etter det blir jo alle bare spredt utover uansett. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg merket det så godt i kroppen i går at jeg var sliten og at det jeg trengte mest var å sove, i tillegg var det regn og storm ute, så jeg var veldig lite fornøyd da vi gikk fra utestedet til bilen min, haha. Jeg er virkelig ikke godt selskap når jeg er sulten og sliten altså. I dag tar jeg det helt rolig, og nå sitter jeg og venter på at videoen min skal bli ferdig å eksportere. Som sagt tidligere tar det ufattelig lang tid, nå har den holdt på siden klokken 11 i dag. Er det rart jeg er i tankene om å kjøpe en ny Mac liksom? Min er jo seks år gammel nå, og med min bruk er det ikke rart den har blitt treg. Men videoen kommer senere i dag iallefall! 

Hva har dere gjort i helgen?

10 kommentarer
    1. Hehe, du prøvde iallefall for å se hvordan det var. Men, jeg liker utrolig godt at du er så ærlig og åpen om det! Vors syntes jeg også alltid er moro, da du sier det er der alle samles. Alle er forskjellige og det er klart at man må kjenne etter det selv 🙂 Veldig fine bilder av deg. Jeg har bare slappet av og trent i helgen, i grunn. Avslappende, hehe! God søndag til deg fine 🙂

    2. Victoria Larsen: Tusen takk! Jeg syns det er viktig å være ærlig, gidder liksom ikke at ALT skal være rosenrødt og skrive at jeg hadde det kjempekjekt på byen når det ikke var det. Høres ut som du har hatt en bra helg! God søndag til deg og <3

    3. Vors e mye bedre ja. Å dra på byen kan bli veldig slitsomt til tider. Jeg har ikke gjort så mye. Hadde en real kjærestedag sammen med kjæresten i går. Innlegg på bloggen! 🙂
      Håper du får en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg