EN LITEN FUNFACT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag til dere! Jeg startet dagen med trening, som var skikkelig digg etter den late dagen jeg hadde i går. Etter jeg kjørte mamma og Stella på flyplassen i går formiddag dro jeg hjem og da ble jeg egentlig sittende resten av dagen. Det tok jo ganske mye tid med videoen, så det er jo en stor del av grunnen til at det ble sånn. Da er det alltid godt med en aktiv start dagen etter! 

En liten funfact om meg forresten: jeg hater å ha nyvasket hår. Jeg syns rett og slett ikke håret mitt er noe fint da, det er bare fluffy og vil ikke legge seg slik jeg vil det skal. Jeg syns det er mye finere på dag 2 eller 3. Jeg vasker håret én, kanskje to, ganger i uka, siden noe mer ikke er nødvendig, og jeg syns bare det er skikkelig tiltak altså. Så er det jo selvfølgelig godt når det er gjort, men da vil jeg helst bare spole til neste dag fordi da ser håret mitt mye bedre ut, haha. Noen andre som føler det samme?

15 kommentarer

Siste innlegg