SNEAK PEEK

Jeg fikk til slutt spilt inn videoen i dag, jippi! Batteriet blinket forsåvidt gjennom hele innspillingen, så jeg satt bare og håpte at jeg hadde fått ladet det godt nok, i tillegg til at jeg ofte måtte gå og sjekke at det fortsatt var på. Ovenfor har dere iallefall en liten sniktitt på ukens video! Noen som vil gjette hvilken video det er? 

Nå har jeg sjekket inn hos mamma for helgen, jeg tenkte det var et fint tidspunkt å overnatte her og tilbringe tid med de nå i helgen. Kjetil (min stefar) har jo nettopp flyttet til Nederland, så dette er første helgen han ikke er her, og siden det ikke er mange månedene til mamma og Stella også flytter dit vil jo jeg gjerne tilbringe en del tid med de. Nå bor jo de bare fem minutter unna meg, men det er likevel koselig å overnatte her da. 

Håper dere har en fin fredagskveld ♥

5 kommentarer

Siste innlegg