SALES FAVOURITES


Purse here / Pink coat here / Black coat here / Coated jeans here / Dress here / Backpack here / Belt here / Gloves here / Belted sweater here (Adlinks)

Puh, dette innlegget tok litt lenger tid enn jeg trodde! Jeg har en tendens til å undervurdere hvor lang tid det kan ta å lage et blogginnlegg, det er ikke bare fem minutter og så er det gjort, for å si det sånn. Men jeg tok en titt på det store salget til Nelly, og der er så mye fint! Selv prøver jeg å ha litt shoppestopp nå, men det er enklere sagt enn gjort. Spesielt når det er så mye fint i butikkene… Ihvertfall, salget blir jo ikke “offentlig” før i morgen, men med koden GONUTS kommer dere inn på det nå. 

Denne dagen startet litt for tregt for min del, jeg har en tendens til å ha trege morgener før jeg skal på jobb av og til, men så ender jeg opp med å angre på det fordi jeg egentlig har en del jeg skulle gjort. Jaja, det er fortsatt en stund til jeg skal på jobb, så jeg får bare være effektiv frem til da. Vi snakkes i kveld, ha en fin dag ♥

5 kommentarer

Siste innlegg