FRENCH FRIES

Hei dere, håper dere har det fint! Jeg har ikke hatt så mye på hjertet det siste døgnet, så da har jeg heller droppet å blogge. Nå føler jeg virkelig at høsten har kommet, det har bare bøttet ned med regn i dag og jeg har gått rundt og vært skikkelig kjølig. Så da har jeg pakket meg inn i en stor strikkagenser, og det var helt greit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater from Elsa Hosk x Bikbok

Jeg måtte selvfølgelig kjøpe denne genseren fra Elsa Hosk sin kolleksjon for Bikbok, den er jo veldig meg, naturligvis siden den er rosa, haha. Jeg syns den er kjempekul da! Må prøve å få tatt bilder av hele antrekket en dag, jeg håper bare ikke det skal regne 24/7 nå, da blir jo det litt vanskelig. I kveld skal jeg bare kose meg med film, jeg har selvfølgelig satt på Mean Girls, for dere vet vel hvilken dag det er i dag? October 3rd. Håper dere har en fin dag ♥

6 kommentarer

Siste innlegg