SEPTEMBER RECAP

Plutselig var oktober her! Altså hvordan er det bare tre måneder igjen av dette året? September var fin, og vi hadde faktisk endel sommervær også. Da jeg kikket tilbake i arkivet for å hente bilder og se hva jeg hadde gjort så fant jeg ut at jeg har faktisk gjort en god del mer enn jeg trodde! Rart hvor fort man kan glemme, men det er jo det som er så fint med å ha blogg. La oss ta en liten titt på hva jeg har gjort…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er faktisk den første måneden (bortsett fra januar) der jeg ikke har reist noen plass, så det var jo litt rart, haha. Men vi var jo borte en helg for å feire mormor og morfar sin gullbryllupsdag, så det var jo veldig fint. Matias og jeg var en tur i Valldalen en fin søndag, og jeg har begynt å gå endel turer ute. Spesielt opp til Fjellstua og det er jo bare kjempefint. Jeg fjernet vippeextensions, begynte med selvbruning, og kjøpte meg verdens diggeste, rosa teddyjakke! Jeg inngikk også et samarbeid med en lokalbutikk her som heter Farmor Ingvarda, og det har vært kjempekjekt å ta bilder for de! Forrige uke møtte jeg også søte Ingrid til lunsj, en fellow blogger! Vi har jo møttes noen ganger før, men fant ut at vi har jo veldig mye til felles, så det blir jo bare dumt å ikke møtes mer. Gleder meg allerede til neste gang vi møtes ♥ Nå er jeg spent på hvordan oktober måned blir, men jeg skal gjøre mitt beste for at det blir en bra en! 

Hadde dere en fin måned? 

10 kommentarer

Siste innlegg