NOE JEG IKKE HAR FORTALT DERE

Hei dere! Har dere en fin lørdag så langt? Det har jeg! Jeg dro ut av huset litt før klokken 10, og kom ikke hjem før for en liten halvtime siden. Jeg har stort sett vært med familien i hele dag, vi tok oss en bytur og kikket rundt og spiste lunsj, før vi kikket litt mer i butikker og så dro vi hjem til de igjen. Da kom søsknene mine og Matias for å spise is, så det var koselig. Etter det tok Matias og jeg turen til byen for å sjekke ut den nye leiligheten til en kompis, og så dro vi hjem. Dagen kjapt oppsummert altså! En skikkelig typisk lørdag, som var veldig fint ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe jeg ikke har fortalt dere enda, men som jeg har visst i maaange måneder nå, er at familien min skal flytte snart. Kjetil (stefaren min) har fått seg jobb i Nederland, så han, mamma og Stella kommer til å flytte dit. Det var altså derfor vi var i Haag i august, for det er den byen de skal flytte til. Han begynner allerede nå til uken, men mamma og Stella flytter ikke dit før på nyåret. Derfor ville jeg tilbringe denne dagen med familien min, siden han flytter i morgen. Det er ikke noe jeg kommer til å skrive mye om siden det handler om familien min og ikke meg (på et vis), men det var jo naturlig å nevne det siden de tross alt skal flytte ut av landet og jeg kommer til å reise endel dit de neste årene. Det blir jo selvfølgelig litt rart å ikke skulle ha de så nært lenger, men jeg kommer jo til å se de ofte uansett og vi har jo bodd mye lenger unna hverandre før! Men da vet dere det iallefall.

Fortsatt fin lørdag til dere ♥

11 kommentarer

Siste innlegg