SUNSET DINNERS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dress and shoes Nelly.com / Purse Cubus

Det siste antrekket fra forrige helg, dette hadde jeg på meg på lørdagskvelden da vi hadde den store feiringen av mormor og morfar ♥ Ikke stor feiring som i massevis av folk, men stor feiring fordi det var 50-års bryllupsdag, selvfølgelig. Vi var kun den aller nærmeste familien der, så det var veldig fint. Jeg kjøpte denne kjolen i sommeren, men det er heldigvis en av de kjolene jeg ikke trenger å pakke ned til vinteren, for den funker jo bra hele året! 

Jeg og kjæresten har begynt på en ny serie på HBO som heter Power, liker den veldig godt hittil! Den handler kort fortalt om et narkokartell i New York. Litt som Narcos bare at her er det mer luksuriøst og rike folk. Skal nok fortsette å redigere video også, jeg spilte nemlig inn en i dag! Så den kommer i løpet av helgen. Hadde nesten glemt det av denne uken, men så kom jeg på det i dag. Jeg har jo lovt ukentlige videoer, så det må jeg holde! 

Husk å stille spørsmål i dette innlegget som kjæresten min skal svare på!

6 kommentarer
    1. Så bra du hadde en flott feiring sammen med de da! Hele 50 år.. ja det er stort! Da skal jeg prøve å se power:) kjempefine bilder og antrekket likte jeg skikkelig godt! Håper du får en fin helg!

    2. Kjempeflott kjole dette, Malin! 😘 Du var SÅ fin sist helg då vi var saman på Finnøya! God helg til deg og Matias! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg