CONFUSED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ullkjole og faux fur Farmor Ingvarda (samarbeid) / Hæler Nelly.com

Jeg kom plutselig på i dag at jeg har jo to antrekk fra helgen som jeg ikke har vist dere! Så det var jo kjekt å komme på, haha. Her har dere det ene iallefall! Ikke et helt passende antrekk til været ute, men passende til sesongen vi egentlig er i nå. Det er jo ikke ukjent at været her kan være veldig forvirra, men det er jo egentlig helt greit at det går denne veien, til tross for at jeg egentlig kunne tenkt meg å gå i høstklærne mine nå. Det er vel ikke mange ukene til det blir skikkelig kaldt og jeg begynner å klage, så jeg får bare nyte det som det er nå. 

Nå skal jeg snart ut døra for en koselig lunsj, og så skal jeg hjelpe mamma med noen bilder, og så skal jeg ta vaksine. Endelig tid for siste dosen av HPV, nå er jeg så klar for å bli ferdig! Håper dere har en fin dag ♥

Husk å stille spørsmål i dette innlegget som kjæresten min skal svare på!

9 kommentarer

Siste innlegg