INFLUENCER

Hei dere! Nå er det full multitasking på gang her, jeg skal straks på jobb så nå sitter jeg og spiser mens jeg blogger, ganske stress egentlig. Jeg har ikke gjort noe hittil i dag, men ender likevel opp med dårlig tid, hvor typisk er ikke det? Menmen. Jeg er veldig glad for at så mange likte gårsdagens innlegg, jeg er tydelig ikke alene om disse opplevelsene. Det viktigste er jo å ikke la seg påvirke av sure kunder, da tror jeg at jeg hadde blitt gal til slutt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
T-shirt Bershka / Skirt Bikbok / Denim jacket Topshop / Sneakers Nike Air Force 1

Her har dere gårsdagens antrekk! Et ganske sommerlig et, merkelig nok i slutten av september. Får bare benytte meg enda litt mer av sommerklærne mine, det blir vel nok av tid til strikkagensere og boots. Jeg hadde glemt av denne t-skjorten nå, selv om det bare er litt over en måned siden jeg kjøpte den, men jeg har så mange hvite t-skjorter med motiv på nå at det fort kan gå litt i glemmeboksen. Digger den da! 

Ha en fin dag dere ♥

13 kommentarer

Siste innlegg