EN FRISK START

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag! Jeg har faktisk ikke rukket å sette meg ned før nå, denne dagen har gått i ett hittil! Dagen startet tidlig med en god treningsøkt, og da jeg kom hjem bare spiste jeg frokost og tok en rask dusj, før jeg satte igang med en skikkelig rengjøring her. En liten høstrengjøring kan man vel si, selv om det føltes mer ut som en vårrengjøring med de 20 gradene som er ute i dag. Sommeren er tilbake? I litt over to timer holdt jeg på, så nå er soverom, gang og kjøkken shinet. Jeg bør egentlig rydde litt i skap også, men det får bli en annen dag. Da jeg var ferdig tok jeg turen til butikken for ukeshandelen, og da kjøpte jeg litt blomster også for å få litt mer liv her. 

Jeg burde vel egentlig vært litt mer ute i fineværet i dag, men jeg måtte bare prioritere rengjøringen i dag. Det er jo faktisk meldt bra vær hele uken! Jeg får heller gå en tur i fineværet senere, det må jo til ♥ Hva gjør dere i dag? 

11 kommentarer

Siste innlegg