EN LITEN NEDTUR

Hei, fine dere. Dere har jo ikke hørt så mye fra meg det siste døgnet, og det er rett og slett fordi jeg har hatt mye annet å tenke på. Nærmere bestemt en leilighet. Vi var på visning av en leilighet i går som vi virkelig forelsket oss i, så i dag var det på med budrunde. Jeg sov så dårlig i natt fordi den leiligheten tok over alt av tanker, så det var en lang morgen med budrunden som vi til slutt måtte gi oss på. Veldig trist, for den leiligheten føltes virkelig perfekt for oss. Men det er jo en mening med alt, så det er vel en annen leilighet som er ment for oss. Vi får bare fortsette jakten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Humøret mitt er ikke helt på topp i dag på grunn av dette, og det at jeg går på lite søvn og ikke så mye mat hjelper jo heller ikke. Jeg tar meg denne dagen til å ikke føle meg helt på topp, så får jeg heller være tilbake i morgen. Jeg skal snart ta meg en god dusj, og så tror jeg det blir junk food til middag. I morgen skal jeg spille inn video til dere, jeg kan jo ikke droppe den ukentlige videoen! Håper dere har det fint ♥

11 kommentarer

Siste innlegg