EN AVHENGIGHET

Om dere så vloggen min denne uken (her), så dere at jeg viste dere noen jakker på jobb som jeg likte veldig godt, og nå har altså de tatt over tankene mine siden jeg var på jobb igjen på fredag. Det er faktisk ikke til å legge skjul på at jeg er veldig glad i jakker. Jakker, sko og vesker er vel det jeg aldri får nok av egentlig, og for tiden er det mest jakker. Jeg har definitivt nok av det allerede, og det eneste jeg faktisk trenger er en vinterjakke. Men er det det jeg vurderer å kjøpe nå? Nei. 


Disse jakkene er de jeg har lyst på akkurat nå, og jeg har allerede lagt av denimjakken og teddyjakken. Den siste er jeg mer usikker på siden det er en eventuell vinterjakke og jeg vil vente og se om det kommer noe mer. Da jeg var på jobb på fredag fant jeg altså ut at jeg MÅ ha denimjakken og teddyjakken, jeg føler rett og slett at jeg trenger det, selv om jeg egentlig ikke gjør det. Men jeg har jo ingen slike jakker, spesielt ikke som den teddyjakken! Og jeg elsker denimjakker, så å ha en jeg faktisk kan bruke på høsten, siden den er foret, hadde jo vært fantastisk. Den rosa blir nok den første jeg kommer til å kjøpe, den var rett og slett helt rå, og alle på jobb sa de tenkte på meg da de pakket den opp. 

Jeg har nettopp skrevet et helt innlegg om min avhengighet for jakker. Vær så snill si at jeg ikke er den eneste? Eller om dere har andre typer plagg dere aldri får nok av? 

11 kommentarer

Siste innlegg