I DAG HAR JEG GÅTT LANGT UT AV KOMFORTSONEN

I dag føler jeg egentlig at jeg har vært ute av komfortsonen min hele dagen, jeg har nemlig laget min aller første vlog! Det var jo bare helt sykt uvant, men jeg måtte jo bare hoppe i det! I tillegg blir den på engelsk, jeg kunne jo like gjerne snakke et annet språk når jeg først skulle være ute av komfortsonen min. Det høres jo ikke kjempebra ut men jeg vil si at engelsken min ikke er så altfor ille heller, og nå blir den jo bare bedre om jeg snakker mer engelsk så! Jeg har endel følgere på Instagram som er fra andre land, så jeg vil jo gjerne at de skal kunne se videoene også. 

Om alt går etter planen kommer den i morgen, jeg har begynt å redigere den, så den blir nok ferdig ganske snart. Det er noen år siden sist jeg redigerte videoer da, så det var litt støv å børste av de ferdighetene. Men jeg satser på at den blir grei og at dere liker den også!! Jeg skal fortsette å redigere så snart dette innlegget er ute, og så må jeg bare legge meg tidlig for jeg er så trøtt etter at det tok meg TO (!!) timer å sovne i natt. Haha, uff. Har dere hatt en fin dag? Hva har dere gjort?

14 kommentarer

Siste innlegg