ÅRETS SISTE?

Hei, fine dere! I dag er jeg helt mørbanka i kroppen, eller iallefall nedre del av kroppen siden den fikk kjørt seg på trening og tur i går. Men jeg fikk trent i dag også uansett, det var overkropp som sto for tur så det gikk fint. I dag har jeg fått høstfølelsen tilbake, det er så grått ute! Men det var helt fantastisk med ett par sommerdager, så fikk jeg brukt sommerkjole for sikkert den siste gangen i år. Jeg var i et veldig chill modus i går, så da ble det å slenge på seg en enkel kjole og gå uten sminke. Deilig med sånne dager! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg avgårde til byen for ett par ærender, også tror jeg ellers at jeg skal holde meg for det meste inne i dag i dette stygge været. Tenkte å begynne å planlegge litt videoer, jeg er så gira nå! Veldig kjekt å se at det er noe dere vil se også. Hva er deres planer for dagen? 

12 kommentarer

Siste innlegg