DET ER FØRST NÅ JEG SETTER PRIS PÅ DET

Jeg føler meg som en ny person for tiden. Jeg har jo virkelig gått inn for å bli mer aktiv og få et sunnere kosthold, og jeg prøver å gå turer ofte. Det er ikke noe jeg har vært spesielt interessert i før, men nå er det plutselig noe jeg gleder meg til. Jeg føler at jeg trenger det. Det er så fint å gå i den fine naturen vi har her. Det er noe jeg har tatt for gitt før, og det tror jeg mange i landet vårt gjør, for vi er jo vant til det. Men jeg tror det startet rett før jeg flyttet til New York, da begynte jeg å legge merke til hvor fint det faktisk er her. Og nå føler jeg at jeg virkelig setter pris på det, og jeg kan egentlig forstå at det kommer så mange turister hit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tok turen opp til Akslafjellet i dag, via trappene opp til Fjellstua. Det var jo litt av et sjakktrekk med tanke på min tunge beinøkt i dag tidlig, men litt melkesyre tåler vi alle. Det føles veldig godt nå iallefall, og nå skal jeg spise litt hjemmelaget granola og yoghurt til Ungkaren på tv-en. En fin kveld, og det er virkelig fantastisk at vi har hatt over 20 grader i dag ♥ Har dere hatt en fin dag?

10 kommentarer
    1. herlig 🙂 har en sånn liten runde her jeg bor den går jeg hver kveld, pluss trener 3 dager i uka når jeg ikke er på jobb, skal bytte treningstudio som er oppe litt lenger en 3 på dagen, derfor blir det kun når jeg ikke er på jobb foreløpig:)

    2. Ja enig med deg. Eg har fått så mye mer energi etter at eg har begynt å trene å gå tur hver eller hvertfall annen hver dag. Er helt fantastisk!!! Den følelsen å gå, å da komme hjem å slappe av:D

    3. Åh så deilig! Er så fantastisk å være i aktivitet, og da spesielt utendørs! Elsker å sykle rundt i parkene her i københavn og bare sette pris på det rundt meg – samtidig som jeg rører på musklene. Ellers vil jeg anbefale yoga om du ikke har prøvd det! Jeg er helt ny på det, men elsker det virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg