HIT VIL JEG REISE OFTERE

Dette har vært en fiin dag! Det har vært nydelig vær og varmt i dag, så kjæresten og jeg tok turen til Valldalen (én time unna her) hvor foreldrene hans har campingvogn med spikerhytte. Jeg har aldri vært her før, som egentlig er litt sykt med tanke på at vi har vært sammen i 2,5 år, men i dag fikk vi endelig tatt turen dit! Da vi kom frem slappet vi av en stund før vi spiste middag ute, etterfulgt av en god runde badminton. Det er sååå lenge siden jeg har spilt det, men det er faktisk noe av det gøyeste jeg vet med tanke på sporter, haha. Så vi var der vel i rundt fire timer før vi tok turen hjem igjen. Neste gang kunne jeg tenkt meg å tilbringe en helg, eller iallefall over natta her, det er så rolig og fint. Og så er det jo veldig kjekt med en liten roadtrip med kjæresten med throwback musikk på høyttalerne ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere hatt en fin dag? 

8 kommentarer

Siste innlegg