GJENNOM ÅTTE ÅR MED BLOGGING

De første årene jeg blogget var jeg veldig opptatt med å huske datoen bloggen min ble opprettet, jeg hadde alltid en liten feiring, som regel med å se tilbake. De siste årene har jeg bare glemt av den datoen (som var 6. juli 2009), så jeg tenkte at nå skulle jeg ha en skikkelig throwback. Jeg har sittet den siste timen og sett tilbake og lest gamle blogginnlegg, og det er så utrolig gøy alle minnene og bildene jeg har fått foreviget på denne bloggen opp gjennom disse åtte årene. Det gøyeste er jo å se hvor mye jeg har forandret meg. Jeg er jo lik meg selv gjennom alle årene, men jeg har jo naturligvis forandret meg litt fra jeg var 14 år gammel. Jeg plukket opp 1-2 bilder fra hvert år siden jeg startet å blogge, slik at dere også kunne se (og le litt) av hvordan jeg har sett ut tidligere år. 

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg måtte le litt da jeg gikk gjennom innlegg fra de første to årene for eksempel, for kvaliteten på innleggene da var jo ganske lav kan man si. De første månedene jeg blogget kunne jeg legge ut opptil 8 innlegg om dagen, og det er jo helt vilt. På den tiden var det veldig vanlig med innlegg som “antrekk vs antrekk” , “blogg vs blogg”, blogganmeldelser, filmanmeldelser, og “hvem kler den best”. Jeg la rett og slett ut alt mulig rart, og brukte naturligvis ikke mye tid på hvert innlegg med tanke på hvor mange jeg la ut om dagen. Etter hvert roet det seg veldig, og opp gjennom årene vil jeg si at det har blitt betydelig bedre kvalitet på både innlegg og bilder. I 2016 blogget jeg jo ikke, men måtte jo ta med hvordan jeg så ut det året også. Veldig artig å se tilbake, og jeg håper dere likte dette innlegget også ♥ 

8 kommentarer
    1. Ingrid Elise: Det er veldig greit med den erfaringen ja 😀 Man lærer definitivt mye opp gjennom årene, iallefall siden jeg startet så tidlig, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg