SOMETHING I LOVE TO DO

Det er vel bare et par dager siden jeg skrev at jeg syns det er så gøy når vi får inn nye ting på jobb, og i det siste har vi fått inn endel nye typer ansiktsmasker også! Det er så mye forskjellig som kommer for tiden, så jeg måtte jo selvfølgelig kjøpe ett par for å teste ut. Det har blitt til en liten rutine med selvpleie på mandagskvelder nå, jeg syns det er så deilig å unne seg det i starten av uken, og da gjerne på mandager som ofte kan føles litt tunge. Denne ansiktsmasken var ganske spesiell siden den er delt opp i biter som du fester i ansiktet. Jeg valgte en av agurk siden den skal være forfriskende og pleiende, men der var i andre frukt og grønnsaker også, som vannmelon, tomat og sitron. Huden min føltes iallefall mye friskere ut etterpå, kjempedeilig ♥

// It’s only a couple days since I wrote that it’s so fun when we get new stuff in the store I work at, and lately several new types of facial masks have arrived. There are so many different ones coming in lately, so of course I had to buy a couple to test them out. I’m in a routine now where I do some pampering on Monday nights, I just think it’s so nice to do that at the start of the week, and mostly Mondays since they can feel a bit tough. This facial mask was pretty special since it came in slices that you put on your face. I chose cucumber since it’s supposed to be refreshing, but the masks come in other fruits and vegetables too, like watermelon, tomato and lemon. My skin felt so much fresher afterwards, so nice 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var ferdig på trening ca. klokka 9 i dag, kjempedeilig å være ferdig så tidlig selv om det ikke er så lett å stå opp. Får jo så mye ut av dagen! Nå står lunsj for tur, og så skal jeg møte Sara i byen for en liten shoot. Været er veldig blandet nå, så jeg håper ikke det regner altfor mye når vi skal ta bilder iallefall. Det skal ganske mye regn til før det stopper meg! Håper på greit vær i kveld slik at jeg kan gå meg en lengre tur da, jeg fikk virkelig mersmak på det på søndag. Hva er deres planer for dagen? 

// I had finished my workout at 9 this morning, so nice to be done that early even though it’s not that easy to get up. I get so much out of the day though! Now I’m going to make som lunch, and then I’m meeting Sara in town for a shoot. The weather is so mixed right now, so hopefully it won’t rain too much when we’re shooting. It will take a lot of rain to stop me! Hopefully the weather is OK tonight too, so that I can go for a longer walk, I really want to do that more often now. What are your plans for the day?

4 kommentarer

Siste innlegg