ET TIPS FOR Å GJØRE DENNE UKEN TIL DEN BESTE

Hei, mandag! Denne uken er jeg så motivert, og det er så deilig siden forrige uke ikke var den beste akkurat. Jeg var kjempetrøtt da jeg våknet i dag og ikke helt motivert, men etter Caroline og jeg var ferdig på trening var jeg kjempegira! Nå vil jeg spise sunt og variert, få i meg nok grønnsaker, og ikke hoppe over måltid, det vil si: latskapen skal bort! Jeg vil komme med ett enkelt tips til dere denne mandagen, for å gjøre uken til den beste:

PLANLEGGING! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, det er rett og slett ikke verre enn det. Planlegging er noe jeg virkelig må bli bedre på, og det er rart at jeg ikke er det, for det er noe jeg trives veldig med å gjøre. Jeg liker å ha en plan på alt, det gir meg mer ro. Så derfor satt jeg meg ned med en gang jeg kom hjem fra trening for å planlegge alle måltid for uken og skrive handleliste. Det er ingen tvil om at det beste er å ha en handleliste når man skal handle for uken, hvis ikke ender du kanskje opp med mye du ikke trenger, og glemmer det du faktisk trenger. I det dette innlegget er publisert skal jeg komme meg i dusjen, og så dra for å handle. Jeg er så motivert for denne uken, og det håper jeg dere også er ♥ Fortell meg gjerne hva dere gjør for å gjøre uken bra! 

10 kommentarer

Siste innlegg