JEG TRENGER DERES HJELP!

Hei dere, og god lørdag ♥ Solen skinner i dag og jeg er veldig klar for denne dagen. Det er Politiets dag her i byen, så jeg skal innom der (med et lite håp om å se den nye politivalpen), og så skal jeg jobbe i ett par timer på en annen Cubus butikk. Kun to timer jobb på en lørdag er jo null stress, hehe. Men til poenget med dette innlegget: i dag vil jeg ha deres hjelp! Jeg nevnte jo tidligere denne uken at jeg har noen spørsmål til dere om bloggen min, for å gjøre den bedre. Så det jeg lurer på er: 

Hva liker dere å lese om på bloggen, hvilken type innlegg? Hva vil dere ha mer av her? Noe dere savner? Noe dere vil ha mindre av? Setter veldig stor pris på tilbakemelding fra dere, det er jo tross alt dere som leser. Om dere kun orker å svare på én ting vil jeg at dere svarer på hvilke innlegg dere vil lese ♥

Ha en nydelig dag ♥

4 kommentarer
    1. Så deilig med fint vær, slik det er her også! Hm, for meg blir det veldig vanskelig å si om jeg savner noe, for det gjør jeg ikke. Jeg er en fast følger, så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive der. Men, det er jo alltid gøy å lese forskjellige tips! 🙂

    2. Victoria Larsen: Men det er fint at du er fornøyd med det jeg legger ut her iallefall 😀 Tips noteres ned, skal se hva jeg kan få til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg