WEEKLY REFLECTIONS #5

Nå har jeg nettopp satt meg ned etter å ha ryddet og ordnet til en ny uke. Jeg vil helst starte den nye uken med et ryddig hjem, det er jo definitivt det beste. Det har en tendens til å hope seg opp her avogtil, og det er virkelig ikke bra for jeg blir så stressa når det er rot rundt meg. Men det var ikke det jeg skulle snakke om, det er på tide å se litt på uken som kommer! Nå er det på igjen med hverdagen, og det gleder jeg meg til. Jeg har ingen jobbing i uken som kommer, så jeg håper på litt fint vær sånn at jeg kan jobbe mye med bloggen og få tatt endel bilder. Så gleder jeg meg til trening, og nå har jeg virkelig ingen unnskyldninger for å droppe cardio for det har jeg mer enn nok tid til! Jeg har én ting jeg ikke gleder meg noe til og det er dessverre en begravelse til en som gikk bort så altfor ung. Til helgen blir det festival i byen her og det blir gøy, det har jeg gledet meg til siden den var ferdig i fjor! Jeg tror alt i alt at det blir en bra uke, jeg gleder meg til å komme tilbake til hverdagen. Nå vurderer jeg å ta meg en dusj bare for å utnytte fullt ut det nye sengetøyet vi har lagt på senga, det er jo den beste følelsen ♥ Hva er deres planer for den kommende uken?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// I’ve just sat down after tidying up and getting ready for a new week. I want to start the new week with a tidy home, that’s definitely the best. It can sometimes get quite messy here, and that is not good because I got so stressed out when it’s messy around me. But that’s not what this post is about, it’s time to look at the upcoming week! Now the summer is over for me, and I think it’s okay. I have no work on the schedule this week, so I hope the weather will be okay so that I can work on the blog and take a lot of photos. I’m excited for my workouts and now I really have no excuses to skip the cardio because I have more than enough time for that! I have one thing I’m not excited for though, and that’s the funeral of someone who passed way too young. This weekend there’s a festival in town and that will be fun, I’ve been looking forward to that since it finished last year! All in all I think it will be a good week, I’m excited to get back to my normal routines. Now I’m considering taking a shower to fully take advantage of the clean sheets we’ve put on the bed, it is the best feeling 

9 kommentarer

Siste innlegg