HOW TO STAY HYDRATED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! Jeg vil starte uka med å gi dere et lite tips! Dere vet jo hvor viktig det er å få i seg nok væske, men det er jo ikke alltid så lett å huske det, og det kan jo være litt kjedelig også å skulle drikke nok vann. Selv var jeg veldig flink til det før, men de siste månedene har det ikke vært optimalt. Så jeg tenkte jeg måtte ta noen tak, for jeg vet jo hvor mye bedre jeg føler meg når jeg får i meg nok vann. En dag jeg var innom butikken kom jeg over denne glass”tanken” og det var da jeg fikk idéen om å ha den stående i kjøleskapet, til enhver tid! Vann smaker så mye bedre når det er iskaldt, og putter jeg sitron oppi, eller agurk eller jordbær (mulighetene er endeløse!), smaker det litt mer også! Og det er jo så greit å bare kunne gå i kjøleskapet og tappe litt vann i glasset mitt, eller i drikkeflaska mi når jeg skal ut døra. Så her har dere et tips til å få i dere mer vann! Det trenger ikke være en sånn en heller, en karaffel funker supert også, så lenge du har en beholder med vann i kjøleskapet ♥ 

// Good morning! I wanted to start this week by giving you a small tip! You know how important it is to drink enough water, but it’s not always that easy to remember it, and it can be boring to. I was really good at it before, but the last few months not so much. So I wanted to do something about it, because I know how much better I feel when I drink enough water. At the store one day I saw this glass”tank” and that’s when I got the idea to have it standing in my fridge at any time! Water tastes so much better when it’s ice cold, and if I put lemons, cucumber or strawberries (the options are endless!), it tastes a bit more too! And it’s so nice and easy to just go to the fridge and tap some water in my glass, or in my bottle if I’m heading out the door. So here you have a tip to drink more water! It doesn’t have to be a big tank either, a jug is great too, as long as you have something containing water in the fridge 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg