ÅTTE TING JEG VIL GJØRE I AUGUST

1. Oppleve en ny by! På torsdag drar jeg på tur med familien min, og det gleder jeg meg så mye til! Vet ikke helt om jeg har sagt hvor vi skal enda? Det kan få vente til vi drar dit tenker jeg, men det er iallefall en by jeg aldri har vært i før, i et land jeg aldri har vært i! 

2. Lage syltetøy! Ikke et kjempespennende punkt dette her, men i går kjøpte jeg fire kilo jordbær, og jeg vil bruke endel av det til å lage hjemmelaget syltetøy, det er jo såå godt! Kanskje jeg skal gjøre dette allerede i kveld.

3. Dra på festival! Om ett par uker er det endelig klart for Jugendfest, årets beste festival her i Ålesund, og definitivt årets høydepunkt. Det er alltid så god stemning, og nå får jeg endelig sett Kygo live! 

4. Spare penger. Det merkes på kontoen at det har vært sommer, så fremover vil det være fokus på å spare penger. Det er aldri så mye som skjer på høsten uansett, så jeg tror det er et bra tidspunkt for å spare penger. Eneste problemet er at høsten er favorittsesongen min for klær og vi får inn såå mye fint på Cubus nå, men det må jeg rett og slett bare holde meg unna. Jeg har jo ikke akkurat mangel på klær. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Skape godt innhold her inne! I dag er min siste dag med sommerjobbing, så fremover vil jeg lage mye bedre innhold her inne og bruke mer tid på bloggen. Jeg skal jobbe ett par dager neste uke også, men siden det ikke er så mye teller jeg denne dagen som den siste dagen med sommerjobbing. Jeg har idéer til noen innlegg fremover iallefall, og så vil jeg komme med endel antrekk. 

6. Sjekke helsa mi! Jeg har fått time hos legen til en generell helsesjekk, da jeg ikke har hatt det på veldig lenge. Jeg vil rett og slett bare se til at alt er bra i kroppen min, og at det ikke er noe som er galt. Det er jo viktig å følge med og sjekke av og til at alt står bra til! 

7. Se på leiligheter! Vi har jo fulgt med av og til og sett om det er noe spennende, men i august vil jeg dra på noen visninger og se om det er noe for oss. Det er ikke sikkert at vi kommer til å kjøpe i nærmeste fremtid, men vi taper jo ingenting på å se. 

8. Opprettholde treningen! Jeg har jo det så gøy med treningen for tiden, og siden treningsøktene er satt opp føler jeg heller ikke at jeg kan misse noen. Jeg har slakket litt på treningen denne uken siden jeg har jobbet så mye, men i august vil jeg opprettholde treningen og fortsette som jeg har gjort! 

Hva er deres planer for måneden?

11 kommentarer

Siste innlegg