SPICE UP YOUR SHOES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Not the regular white shoes anymore

Sist jeg var på Gardermoen så jeg at de solgte slike pompoms du kan feste på skoene dine, både store og små, og jeg synes det er SÅ herlig å ha på skoene! Men så så jeg at det kostet noe sånt som 99kr for én liten og 199(?) for én stor, så jeg var ikke så gira på å da måtte betale 400kr for to pompoms på hver sko. Derfor gikk jeg inn på eBay og søkte det opp der, og der fant jeg selvfølgelig til en mye billigere penge! Altså, er det noe man ikke finner på eBay? Der var det også et mye større utvalg av farger. Jeg festet de på mine Nike Air Force 1, og jeg syns de ble så herlig! Føles jo nesten ut som jeg har nye sko. Og så er jo det bare clips, så jeg kan ta de av og på akkurat som jeg vil. Et lite tips til dere om dere vil spice opp skoene deres litt! Jeg søkte bare opp faux fur shoe clips på eBay ♥

// The last time I was at the airport, I saw that they sold these pompoms that you can clip on your shoes, both small and big ones, and I think they’re so cute on the shoes! But then I saw that they cost like 10 euros for one small and 20 euros (?) for a big one, and I didn’t really want to pay 40 euros for two pom poms on each shoe. So I went to eBay and searched it there, and of course I found something for much cheaper! I mean, is there anything you can’t find on eBay? There was a much bigger selection of colors too. I clipped mine on to my Nike Air Force 1, and I thought they turned out so cute! Almost feels like I have new shoes. And since they are clips you can take them on and off as you wish. Just a little tip if you want to spice up your shoes a little bit! I just searched for faux fur shoe clips on eBay 

7 kommentarer

Siste innlegg