BLUE WITH A VIEW

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere trodde vel ikke jeg var tom for bilder fra Marbella enda? Hehe, har fortsatt litt på lager, men alt det siste kommer nok ut denne uka, tenkte jeg. Vel, god mandag og ny uke! Jeg kom hjem fra jobb for en liten stund siden, og denne dagen har virkelig gått SÅ fort. Sånn går det når det er mye å gjøre, og det er så gøy med sånne dager. Jeg tenkte å få ut dette innlegget før jeg kommer meg på trening, for hvis jeg ikke drar på trening nå kommer jeg ikke til å komme meg avgårde. Planen var egentlig å spise middag først, men så er jeg ikke kjempesulten så da tenkte jeg at jeg like gjerne kan dra på trening først! Så blir jeg ferdig med det og får en rolig kveld ♥ Hva gjør dere i dag? 

// You didn’ t think I was out of Marbella photos yet right? I still have a few I want to show you, but I think I will show the final ones this week. Well, happy Monday and new week! I got home from work just a while ago, and this day has gone SO fast. There’s so much to do, and it’s so fun with days like these. I thought I would post this before I’m going to the gym, because if I don’t go now, I won’t, haha. The plan was to eat dinner first, but I’m not really that hungry so I thought I might as well workout first! Then I’ll get it over with and I’ll have a chill evening ♥ What are you guys up to today?

12 kommentarer

Siste innlegg