ONE OF MY FAVORITE CITIES

Processed with VSCO with a4 preset

God søndag! I går ble det ikke blogging, jeg hadde rett og slett så lite på hjertet etter jobb. Men i dag er jeg tilbake! Jeg tenkte å snakke litt om en av mine favorittbyer i dag, nemlig Barcelona. Jeg var på ferie der i fjor med kjæresten min, og forelsket meg i byen. Vi dro dit fordi vi ville ha en blanding av storby og strand-ferie, og det er den byen virkelig perfekt for. Vi var der i én uke og vi følte oss ikke klare for å reise hjem i det hele tatt, vi hadde rett og slett ikke sett nok. Vi gjorde det slik at vi solte oss på dagen, og så utforsket/shoppet vi på kvelden. Da fikk vi sett og gjort veldig mye. En av dagene dro vi opp til et fjell som heter Tibidabo, der det faktisk ligger en fornøyelsespark på toppen. Veldig spesielt, men så gøy å ta karuseller med utsikt over hele Barcelona. Vi bodde ganske nært La Rambla, så det ble naturligvis ganske mye shopping også, hehe. Det er virkelig en fantastisk by som jeg anbefaler alle å besøke, og jeg gleder meg til neste gang jeg skal besøke den byen ♥ Noen andre som har vært der? 

// I went to Barcelona with my boyfriend last year, and it is truly one of my favorite cities. We wanted a combination of big city and beach-vacation, so Barcelona was perfect for that. We were there for one week and didn’t want to go home because we didn’t feel like we got enough of the city. We saw and did so much, but felt like there was so much left to see. We tanned in the daytime, and then in the evening we went exploring and shopping. One of the days we went up to a mountain called Tibidabo, where there’s an amusement park at the top. Very special, but so fun taking carousels with a view over the entire city. We lived pretty close to La Rambla, so obviously we did a lot of shopping too, haha. It’s truly an amazing city that I really recommend to visit, and I can’t wait until next time I’m visiting that city 

16 kommentarer

Siste innlegg