MY FIRST TIME WEARING GLASSES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En første gang for alt! Herregud så uvant! Jeg trodde jeg hadde til neste uke på å venne meg til tanken på at jeg skulle begynne med briller, men så fikk jeg plutselig melding i dag allerede om at de hadde kommet. Så nå har mitt liv med briller startet! Jeg syns brillene er veldig fine da, men det tar nok litt tid før jeg klarer å venne meg til synet av meg med briller, hehe. Så nå er jeg forberedt på å være svimmel en stund, det tar jo litt tid for synet å venne seg til brillene, så jeg får bare være forsiktig og ta meg pauser av og til om det blir for ille. Nå er jeg bare veldig spent på om jeg kommer til å merke forbedring på hodepine og nakke, det er jo det jeg håper på. 

// There”s a first time for everything! This is so weird for me, haha. I thought I would have until next week to get used to the thought of me starting with glasses, but then suddenly I got a text today that my glasses had arrived. So now my life with glasses has started! I think the glasses are really nice though, but I think it will take some time for me to get used to the sight of me with glasses. So now I’m prepared to be dizzy for a while, since it takes some time for the vision to get used to the glasses, so I’ll just have to be careful and take breaks once in a while if it gets too bad. Now I’m just excited to see if I will notice improvement on my headaches and neck, that’s what I’m hoping for. 

12 kommentarer

Siste innlegg