SWIMSUIT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Swimsuit and sandals Urban / Shorts Bikbok

Hei fra Norge! Vi ankom Gardermoen for ett par timer siden, og heldigvis landet flyet litt før tiden, vi hadde jo “bare” 7,5 timer her til neste fly, haha. Men tiden går jo relativt fort, og nå har vi funnet en plass vi kan sitte de neste timene, med strømuttak slik at vi er forberedt på alt. Vi har vært på reisefot siden klokken 8 i dag tidlig, så det er en lang dag for oss, men herregud så godt det blir å komme hjem i kveld. Jeg har fortsatt noen dager igjen til jeg skal jobbe igjen, så jeg håper det blir greit vær hjemme slik at jeg kan forberede meg til en del jobbing de neste tre ukene. Jeg sørget for å få tatt masse bilder på ferie, så jeg har minst seks innlegg til gode derfra, og så har jeg ett par planlagt hjemme også. Gjelder å være forberedt, vil jo helst ikke at bloggen skal være påvirket av mye jobbing, så jeg får bare bruke tiden godt når jeg ikke jobber. Nå skal jeg fortsette å redigere bilder her jeg sitter, det er jo ikke så mye annet å gjøre. Klem ♥

Hi from Norway! We arrived at the Oslo Airport a couple hours ago, and luckily the plane landed a little bit before arrival, we “only” had 7,5 hours here until the next flight, haha. But time goes by relatively quick, and now we have found a spot to hang out at for the next few hours, with power outlet so that we’re prepared for everything. We’ve been travelling since 8 this morning, so it’s a long day in front of us, but omg it will be so nice when we’re home tonight. I still have a few days until I go back to work, so I’m hoping the weather will be OK at home so that I can prepare myself for a lot of work the next weeks. I took a lot of photos in Marbella, so I have at least six more posts from there, and I have a couple prepared back home too. It’s all about preparation, I don’t want the blog to be affected by my working, so I just have to spend the time wisely when I’m not at work. Now I’m going to continue editing photos here, since there’s not much else to do. Hugs ♥

11 kommentarer

Siste innlegg