WHERE TO GET YOUR BROWS DONE

Sponsored treatment

På fredag var jeg tilbake på RÅ4 hudpleie, denne gang for å fikse bryna mine! Jeg har faktisk kun fiksa bryna mine hos en profesjonell én gang før, og det var på slutten av ungdomsskolen, da jeg for første gang skulle røre bryna mine. Er så glad for at jeg ikke gjorde det selv første gang, men fikk noen som kunne det til å forme de. Siden den gang har jeg bare fikset de selv, men jeg har aldri gjort spesielt mye med de. Nappet litt her og der er egentlig det eneste. Jeg har aldri farget de engang. Så jeg var ganske spent nå når jeg skulle få de fiksa igjen, men jeg vet iallefall at jeg er i gode hender på RÅ4 ♥

Nå skal jeg tilbringe den neste 1,5 uken i varme omgivelser, og da vil jeg helst bruke minst mulig sminke. Det siste jeg vil i varmen er å slenge på foundation og pudder i ansiktet, er dere ikke enig? Den eneste grunnen til at jeg sminker brynene mine er faktisk bare for å jevne de ut litt, siden jeg ikke har like jevnt med hår over hele brynet, så jeg føler av og til, for eksempel på bilder, at noe av brynet ikke vises når de ikke er sminket, fordi det er mindre hår der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå slipper jeg iallefall å tenke på det, for herregud så fine bryna mine er nå! Om jeg får si det selv, hehe. Flinke Marte klarte å løfte bryna mine litt så jeg ser mer våken ut, og fikk til en veldig fin farge og form på brynene. Jeg er så fornøyd! Har måtte sett meg i speilet flere ganger i løpet av helgen bare for å se på de fine brynene mine, og brynsminken min har jeg lagt bort. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, er det en plass dere bør fikse bryna deres i Ålesund så er det faktisk på RÅ4. Det koster 300kr for brynfarging, og 150kr for forming. Du kan altså gjøre kun en av delene om du ikke føler du trenger begge deler. Fort gjort er det også! Føler selv jeg kommer til å bli avhengig av å få bryna mine fiksa, jeg synes det er så tiltak å gjøre det selv. Og så er det bare følelsen av å komme inn på hudpleiesalongen, høre den rolige musikken, og legge seg ned i stolen og slappe av en stund. Noe alle burde unne seg en gang i blant ♥ Booking kan gjøres på Facebooksiden til RÅ4 her eller på sms 901 64 625. Det er mange andre typer behandlinger der også som dere kan finne på Facebooksiden, om dere heller vil gjøre noe annet. 

I got my eyebrows done this Friday, look how nice they are now! I never usually do much with my brows, only some plucking every once in a while, so it was nice to go to RÅ4 and have them done by a professional. I’ve never dyed them before, so I didn’t really know what I was expecting, but it turned out sooo good! Now my brows have such a nice shape, and an even color. I’m so happy with them, I’ve just looked in the mirror several times this weekend to look at my pretty brows, and now I won’t have to use my brow makeup anymore. Will be so nice when I’m in Spain for the next 1,5 week and I won’t have to think about makeup ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg