BOATHOUSE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit Bikbok / Kneehighs Nelly.com / Purse Alexander Wang

Denne uken er jeg bare helt i feriemodus, jeg vil helst bare dra NÅ! Men det går jo ikke akkurat, først må jeg gjennom denne uken hvor jeg egentlig har ganske mye på planen. Det er kanskje like greit, så slipper jeg å gå rundt hjemme og vente på å dra. Først på planen nå er frisørtime i morgen, og det gleder jeg meg skikkelig til. Nå sitter jeg og vurderer hvor mye jeg skal klippe, jeg er så usikker. Tror jeg skal ta endel iallefall, det hadde jo vært deilig med litt kortere nå til sommeren, og håret mitt vokser jo utrolig fort ut igjen. Jeg syns lengden jeg har nå er akkurat passe egentlig, men jeg vil ikke ha det lenger, så da må jo det naturligvis klippes. Men jeg får se hva jeg føler for i morgen, jeg kan jo mene noe helt annet da. Nei, hår altså, det er så vanskelig! Er dere ikke enig?

This week I’m in vacation mode, I really just want to leave NOW! But I can’t exactly do that, first I have to get through this week, and I actually have quite a lot on the schedule. Maybe that’s for the best, so I won’t have to go around at home and wait to leave. First up is an appointment with my hairdresser tomorrow, and I’m so excited for that! Now I’m just considering how much I want to cut it, I’m so unsure. I think I will cut quite a bit at least, it would be nicer with a little shorter hair now for summer, and my hair grows out so quickly. I think the length I have now is a good length actually, but I don’t want it any longer, so naturally I have to cut it. But I’ll see what I feel tomorrow, maybe I’m thinking something completely different then. It is so difficult making hair decisions! Don’t you agree?

 

6 kommentarer

Siste innlegg