YESTERDAYS USEMY EVENT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God søndag ♥ Jeg har ikke startet dagen helt enda, vi har ikke spist frokost engang. Det ble ganske sent i går for vi feiret Sankthans med vennene våre, vi feirer det som regel på lørdager for det er da det store bålet tennes i byen her. Vi var forsåvidt ikke der da. I dag er jeg ganske sliten, jeg var jo ganske lenge på eventet i går, som jeg vil fortelle dere litt mer om nå! Ovenfor ser dere bildene, det var et veldig bra arrangement. Det var altså en før-lansering av en app, UseMy, som lanseres senere i sommer. Der kan du kjøpe, selge og leie klær, og de har et samarbeid med Fretex også, så du kan bruke din lokale Fretex som pick-up point, istedenfor at folk skal komme hjem til deg og hente klærne, om du ikke vil det. Jeg skal snart teste ut appen, så det gleder jeg meg til! Jeg fikk solgt de dyreste plaggene mine, så jeg tjente jo litt, og klærne som lå igjen sendte jeg med Fretex. Jeg kjøpte ett par ting også, som jeg sikkert kommer til å vise i antrekk i Spania. Det var et veldig kjekt arrangement iallefall, og det var så mye fint til salgs der! 

Happy Sunday ♥ I haven’t started the day yet, we haven’t even had breakfast yet. It got pretty late last night because we celebrated Midsummer with our friends, we usually celebrate it on Saturdays because that’s when the big bonfire gets lit in our city. But we weren’t at the bonfire though. Today I’m pretty tired, I was at the event yesterday for a long time, so I’ll tell you about that now! Above are the photos, it was such a good event. It was a pre-launch of an app, UseMy, that will be launched later this summer. You can buy, sell, and rent clothes there, and they have a collaboration with the Salvation Army too, so you can use that as a pick-up point, instead of people coming home to you and picking up the clothes, if you don’t want that. I’m testing out the app soon, so I’m excited to try it! My most expensive items got sold at the event, so I made some money, and the clothes that didn’t get sold I gave to the Salvation Army. I bought a couple items too, so I will probably show them in outfits in Spain. It was a really fun event, and there were so many pretty items for sale! 

8 kommentarer

Siste innlegg