ON A WINDY DAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
T-shirt Cubus / Coat Forever 21 / Jeans Topshop / Purse Nelly.com / Sneakers Nike Air Force 1 

Endelig fredag! Jeg har fått gjort så mye i dag, heldigvis, for jeg måtte jo finne frem klærne jeg skal selge i morgen. Ja, jeg skulle egentlig gjøre dette på onsdag, men så kom jeg meg aldri så langt, oops. Det endte opp med å ta noen timer, for jeg har endel klær liggende hjemme hos familien også, og det var visst ganske mye mer enn jeg først hadde trodd. Men nå har jeg gått gjennom alt jeg har av klær, gjort klart det som skal selges, og gitt endel til Fretex. Jeg har ikke kjempemange plagg til salgs, for jeg er så kritisk til det jeg skal selge siden det aller meste jeg ville kvitte meg med var ganske mye brukt og litt slitt, så det som faktisk blir til salgs er plagg som ikke er mye brukt og er omtrent så god som ny. Og så har jeg en veske og ett par sko jeg selger også! Mer informasjon på arrangementet her. Håper mange vil ta turen ♥ I kveld skal jeg ut og spise med jentene, så jeg må begynne å gjøre meg klar snart. Håper dere får en fin start på helgen, og ikke minst en fin St. Hans!! ♥

Finally Friday! I’ve done so much today, fortunately, because I had to find clothes I’m selling tomorrow. And yes, I was supposed to do this on Wednesday, but I never got that far, oops. It ended up taking a few hours, because I have some clothes stored at my family’s home too, and that turned out to be a lot more than I first thought. But now I’ve looked through everything I own of clothes, and the clothes I’m selling are ready, and I’ve given a lot to The Salvation Army too. I don’t have a ton of clothes for sale, because I’m so critical to what I’m selling because most of the stuff I wanted to get rid of were used a lot started getting worn out. So the clothes I actually have for sale are not used much and are basically as good as new. And I have a bag and a pair of shoes I’m selling too! Tonight I’m going out for dinner with the girls, so I have to start getting ready soon. Hope you have a great start to the weekend, and a good Mid Summer!! ♥

3 kommentarer
    1. Så mange flotte bilde av deg! Du er flink som vil selge ein del av kleda dine, Malin! Ønsker deg ein herlig St.Hans-kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg