RAIN COAT DAYS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top and purse Cubus / Jeans Topshop / Rain coat Stutterheim / Shoes Adidas

Beklager sen oppdatering, men her har det gått i ett i dag! Jeg er ikke så godt forberedt med bloggingen for tiden, for jeg vil jo helst få ut to innlegg om dagen men det har jeg ikke fått til den siste tiden. Vel, i dag har jeg endelig følt meg 100% i dag så jeg startet dagen med en treningsøkt. Nå skal jeg slutte å klage på hvordan jeg føler meg, og forhåpentligvis vil jeg føle meg fin lenge nå, jeg tror forrige uke bare var en dårlig uke rett og slett, haha. Jeg fikk tatt noen bilder med Sara i dag også, først en veldig mislykka shoot i pøsregn (jeg har ikke fått sett skikkelig på bildene enda, men mest sannsynlig blir det kun noen få brukbare bilder som jeg skal spare til en dag det er krise, hehe), men så fikk vi til en mye bedre shoot i byen der det ikke regnet. Det er så vanskelig med dette været, for det er veldig mye lokalregn, så det kan være fint der jeg bor mens det regner i byen, og omvendt, og det er bare 15 minutter unna med bil… Ikke så lett å planlegge ting med andre ord, for værmeldingene er ikke til å stole på iallefall. Men nå skal jeg sette igang med å se over bildene fra dagen, og kvelden vil nok gå til å redigere bilder. Jeg passer søsteren min i kveld, så etter jeg har lagt henne blir det bare avslapping foran skjermen. 

Sorry for the late update, but I’ve been so busy today! I’m not that well prepared with the blogging these days, because I would like to post two times a day, but I haven’t done that the last week. Well, today I finally felt 100% so I started the day with a workout. Now I’m going to stop complaining about how I’m feeling, and hopefully I will feel good for a long time now, I think last week was just simply a bad week, haha. I shot some photos with Sara today too, first a very non-successful shoot in the rain (I haven’t had a good look at the photos yet, but most likely there will only be a few photos I can use that I will save for a day when it’s a crisis), but then we did a much better shoot in town where it wasn’t raining. It’s so difficult with this weather, because it’s a lot of local rain, so it can be nice where I live while it’s raining in town, and the other way around, and it’s only 15 minutes away with car… In other words, it’s not that easy to plan, because the weather forecasts are not to be trusted. But now I’m gonna start looking at the photos from today, and this evening will go to editing. I’m babysitting my sister tonight, so after I’ve put her to sleep I will just be relaxing in front of the screen. 
 

10 kommentarer

Siste innlegg