CURRENT OBSESSION

… treningstøy! Jeg har egentlig vært en sucker for treningstøy i flere år, jeg får aldri nok! Det er liksom noe jeg får bruk for uansett, og det er jo så mye kult treningstøy der ute. Jeg er veldig glad i farger, så det er for det meste det jeg har, og ikke mye svart med andre ord. Jeg fikk tilsendt noe treningstøy fra en amerikansk nettside via Instagram for en liten stund siden, så jeg tenkte jeg kunne vise dere her også. Litt nytt er vel kjekt å se av og til? 

… fitness apparel! I’ve actually been a sucker for fitness apparel for years now, I just never get enough! I use it so much anyway, and there are so many cool clothes out there. I love colorful fitness apparel, so that’s mostly what I have, and not a lot of black. I got sent some clothes from an American website via Instagram the other day, so I thought I would show you here too. It’s interesting to see some new stuff here once in a while right? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
From Ellie Activewear (sponsored via Instagram)
 

Jeg har en hektisk helg i vente, så det blir ikke mer enn ett innlegg per dag, som det har vært de siste dagene også. Jeg skal jobbe både i kveld og i morgen, og det er festival i helgen også, så dit skal jeg etter jobb i kveld og så etter jobb i morgen. Tror det blir veldig bra, og jeg gleder meg veldig til å se Zara Larsson live blant annet! Jeg tar iallefall med meg kameraet mitt, så får jeg vist dere bilder i løpet av helgen. Hva er deres helgeplaner?

I have a hectic weekend ahead of me, so there won’t be any more than one post per day, as it has been these last few days. I’m working both tonight and tomorrow, and there’s a festival this weekend too, so I’m going there after work tonight and then after work tomorrow. I think it will be really good, and I can’t wait to see Zara Larsson live! I’m bringing my camera, so I’ll show you some photos some time this weekend. What are your weekend plans? 
 

8 kommentarer

Siste innlegg