INSTA STORIES LATELY


Follow me @malindh

En av mine favorittapper er definitivt Instagram, og det er den jeg bruker mest på telefonen min. Jeg er så glad i story-funksjonen der, og jeg bruker mye heller den enn Snapchat. Snapchat liker jeg bedre å bruke til å kommunisere med vennene mine, mens Instagram stories bruker jeg til å vise følgerne mine glimt av hverdagen min. Bildene jeg legger ut på Instagram kan jo dere se når som helst, men siden stories forsvinner etter 24timer tenkte jeg å vise dere litt av hva jeg har lagt ut den siste tiden. Noen dager er det flere oppdateringer enn andre, for eksempel i går hadde jeg en veldig lat dag så da hadde jeg ingenting å legge ut. Men jeg liker iallefall veldig godt den funksjonen, og dere må gjerne følge meg om dere vil det @malindh! Legg gjerne igjen deres Instagram også så kan jeg sjekke den ut ♥

One of my favorite apps is definitely Instagram, and that is the app I use the most on my phone. I really like the story-function there, and I much rather use that than Snapchat. I like using Snapchat more for communicating with my friends, while I use Instagram stories to show my followers glimpses from my day. The photos I post on Instagram you can see anytime, but since stories disappear after 24 hours I thought I would show you a bit of what I’ve been posting lately. Some days have more updates than other, for example yesterday I had a very lazy day so then I had nothing to post. But I really like that function, so you should go follow me if you want to @malindh! Feel free to leave your Instagram below so that I can check it out ♥

9 kommentarer

Siste innlegg