BOWL OF GOODNESS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens deilige frokost ♥ Gresk vaniljeyoghurt, havregryn, valnøtter, jordbær, ananas, og en toppingmix av kokos, tranebær og diverse annet. Såå god og mettende! Det er ofte jeg bare tar meg en skål med Crusli til frokost, så det er kjekt å variere litt av og til. Det er jo så friskt med ferske bær og frukt oppi også! God fredag forresten ♥ Jeg skal straks ut døra for en avtale, og senere i dag har jeg ikke noen spesielle planer egentlig. Jeg har et par blogginnlegg jeg må ordne så det vil nok gå litt tid til det. Hva er deres fredagsplaner? 

Todays delicious breakfast ♥ Greek vanilla yoghurt, oats, walnuts, strawberries, pineapple, and a topping mix of coconut, cranberries and some other stuff. Too good and filling! I’ll often just have a bowl of granola for breakfast, so it’s nice to have something else too. And it’s so nice with fresh berries and fruits in it too! Happy Friday btw ♥ I’m on my way out the door for an appointment, and later today I don’t have any special plans really. I have a couple of blog posts I have to do, so it will probably take some time doing those. What are your Friday plans?

10 kommentarer

Siste innlegg