HAPPY BIRTHDAY

I dag har min yngste lillesøster bursdag, så da er det klart at hun må få sitt eget innlegg på bloggen! Hun fyller seks år, og det er litt vanskelig å skjønne, hun var jo nettopp baby? Det er liksom nå jeg forstår hva alle voksne har sagt til meg da jeg var yngre om at jeg vokste så fort, for det er jo sant! Jeg husker liksom fortsatt så klart de første dagene etter hun ble født, jeg var i slutten av 10. klasse så jeg hadde endel fri, så jeg satt hjemme i gyngestolen med lille baby Stella i armene mine i flere timer ♥ Nå er det ikke fullt like lett å få kos med henne for å si det sånn! Men iallefall, hun vokser opp altfor fort og til høsten begynner hun på skolen, det blir så rart! Gratulerer med dagen, Stella ♥

Today it’s my youngest little sister’s birthday, and of course she has to get her own blog post! She’s turning six, and it’s a little difficult to understand, because she was just recently a baby? It’s not until now I’ve understood what every adult said to when I was younger that I was growing up so fast, because it’s so true! I still remember so clearly the first days after she was born, I was in the end of junior high school so I had a lot of free time from school, so I sat at home in the rocking chair with little baby Stella in my arms for hours ♥ Now it’s not that easy to get cuddles with her! But she’s grown up way too fast and this fall she’s starting school, that will be so weird! Happy birthday, Stella ♥

5 kommentarer

Siste innlegg