SUNDAY LOOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bomber Bikbok / Jumpsuit Cubus / Sneakers Adidas

God søndag dere ♥ Det har ikke vært mye lyd fra meg i dag, jeg har egentlig bare slappet helt av for da jeg våknet i dag kjente jeg at jeg bare trengte det veldig. Til tross for at det ble en tidlig kveld i går, og jeg drikker jo ikke alkohol heller, følte jeg meg bare skikkelig sløv i dag. Så denne dagen trengte jeg, og jeg kjenner at det er litt digg at det er ny “søndag” imorgen også. Kvelden i går var iallefall veldig gøy, og det var så gøy å se alle piratkostymene til folk. Mitt får dere se i morgen! Nå sitter jeg og ser på konserten i Manchester, og det er så fint å se alle som har samlet seg, og at verden står sammen i en tid som dette. Kjente jeg ble rørt i det konserten startet, og jeg har på følelsen av at det blir noen tårer i kveld, iallefall når Ariana kommer ut. Håper dere har en fin kveld, så snakkes vi i morgen ♥

Happy Sunday guys ♥ You haven’t heard much from me today, I’ve just been relaxing today because when I woke up I could feel that I really needed it. Despite it being an early night yesterday, and I don’t drink alcohol either, I just felt really tired today. So I needed this day, and I think it’s so nice that tomorrow is sort of a Sunday as well because everything is closed. Yesterday was a fun night, and it was so much fun seeing everyones pirate costumes. I’ll show you mine tomorrow! Now I’m watching the concert in Manchester, and it’s so nice seeing everyone getting together, and the world standing together in a time like this. I was so moved when the concert started, and I can feel that there will be some tears tonight, especially when Ariana’s coming on the stage. Hope you’re all having a nice evening, and I’ll talk to you tomorrow ♥

13 kommentarer

Siste innlegg