CASUAL FRIDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Coat Forever21 / T-shirt Cubus / Jeans Topshop / Sneakers Adidas

Ah, jeg elsker fredagskvelder! Det er så deilig å ha hele helgen foran seg, spesielt når det er langhelg i tillegg. Jeg jobber i morgen men fordi det er pinseaften er det reduserte åpningstider, så dagen går nok veldig fort. Nå har jeg satt en pizza i ovnen, og når den er klar skal jeg sette på den nye episoden av Skam. Fredagens høydepunkt uten tvil! Bare så synd at serien er ferdig etter denne sesongen her… Jeg begynte forresten å se Nashville her om dagen, det er jo en gammel serie, men siden jeg ikke hadde noe annet å se på tenkte jeg at jeg skulle begynne på den. Jeg ser den på Viaplay, og jeg liker den veldig godt hittil! Hva er deres helgeplaner forresten? Håper dere får en fin helg ♥

I love Friday nights! It’s so nice to have the whole weekend ahead of you, especially when it’s a long weekend too. I’m working tomorrow, but because it’s Pentecost (?) the opening hours are reduced, so I think the day will go pretty fast. Now I just put a pizza in the oven, and when it’s ready I’m going to watch the new episode of Skam. The highlight of my Fridays, no doubt! It’s just a shame (oh the pun) that the show is over after this season… By the way I started watching Nashville the other day, it’s a pretty old show (a few years at least, haha), but since I didn’t have anything else to watch I thought I would start watching it. I watch it on Viaplay, and I like it a lot so far! What are your weekend plans btw? Hope you’ll have a good one ♥

5 kommentarer

Siste innlegg