PERFECT SUMMER BLOUSE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Blouse Cubus / Jeans Topshop / Heels Nelly.com

Jeg har blitt ganske god på selvkontroll i forhold til det jeg var før, iallefall nå når jeg ikke jobber så ofte lenger, men da vi fikk inn denne blusen på jobb i går klarte jeg bare ikke å dy meg. Til mitt forsvar har jeg veldig lite bluser, og ingen som ligner på denne, så da er det kanskje litt greit? Jeg syns iallefall denne var helt nydelig og perfekt for sommeren. Det er så fint med bare skuldre, og jeg har veldig lyst på en sånn type kjole også. Det blir nok kjempefint i Spania i sommer når jeg får litt mer farge på kroppen også, tror ikke dere? Jeg får se om jeg finner en som roper på meg, har sett på endel allerede men ikke funnet den rette enda. Vi får se! 

I’ve become quite good at self control, at least I have more than I had before, now that I’m not working that often anymore. But when we got this blouse at work yesterday I just couldn’t help myself. In my defence I don’t have many blouses, and none that look like this one, so maybe that makes it a little bit OK? I think this was gorgeous and perfect for summer. It’s so pretty with bare shoulders, and I would really like a dress like that too. I think that will be great in Spain this summer when I’ve gotten a little more tanned too, don’t you think? I’ll have to see if I find one that’s screaming for me, I’ve looked at a few already but haven’t found the right one yet. We’ll see! 

17 kommentarer

Siste innlegg