BLACK AND DENIM

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denim jacket Topshop (old) / Dress Zara / Purse Nelly.com / Boots Bianco

Hei dere! Jeg kom nettopp hjem fra jobb og er på vei ut døra igjen for å ta noen bilder med Sara. Litt hektisk med andre ord, men hun reiser bort i helga så jeg måtte bare benytte meg av henne før hun drar i morgen, haha. Det går jo forsåvidt for det samme når på døgnet vi tar bilder nå, det er jo lyst hele dagen! Det er så deilig, og jeg skal bare nyte det så lenge det varer. Plutselig er det vinter igjen og jeg har sånn fem timer om dagen å ta bilder på. Men nå må jeg komme meg avgårde, snakkes i morgen ♥

Hey guys! I just got home from work and now I’m on my way out the door again to shoot some photos with Sara. A little bit hectic, but she’s going away this weekend, so I just had to do it before she leaves tomorrow, haha. It’s really no difference in what time of the day I shoot photos now anyway, because it’s light outside all day! It’s so nice, so I’m just going to enjoy that while it lasts. Suddenly it’s winter again and I have like five hours a day to shoot. But now I have to get going, talk to you tomorrow ♥

10 kommentarer

Siste innlegg