ON THE GO

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God onsdag! Jeg skal snart på jobb, så nå sitter jeg og redigerer bilder for å gjøre klart et innlegg til i kveld, og så må jeg lage noe middag. Veldig tidlig middag, men jeg trenger noe skikkelig mat før jeg har senvakt. Ovenfor ser dere lunsjen min i dag, jeg var innom kjøpesenteret for å bytte noe, og da kjøpte jeg meg en smoothie bowl i samme slengen. Denne var så god og frisk! Jeg har prøvd meg på det selv noen ganger, men jeg klarer aldri å få helt den tykkelsen som trengs. Jeg får vel bare prøve flere ganger, det er jo ganske mye billigere å lage selv enn å kjøpe, hehe. Nå må jeg fortsette å gjøre meg klar her, ha en fin dag ♥

Happy Wednesday! I’m off to work soon, so now I’m editing photos for a post to go up tonight, and then I have to make dinner. Really early dinner, but I need some real food before my late shift at work. Above you can see my lunch today, I stopped by the mall to exchange something, and then I bought a smoothie bowl as well. This was so good and fresh! I’ve tried making one myself a few times, but I just can’t get it as thick as it should be. I guess I just have to try more times, it is quite cheaper making it yourself than buying, hehe. Now I have to continue getting ready, have a nice day ♥

6 kommentarer

Siste innlegg